19.18

Vad trööött jag är nu. Ska snart på en promenad med in till Morristown, kanske hinner piggna till lite då iaf ^^

Var iaf till Walmart i morse, fick skjuts av min hostmom som ändå skulle åt samma håll. Köpte äntligen ett headset, så nu kan jag skypa :D köpte även lite annat smågrejs, det finns så sjukt mycket saker där och det är rätt billigt också!
Medans jag väntade på skjuts tillbaka så gick jag in på Mcdonalds och köpte "Hot cakes" sååå gott! ;D haha.

Fick sedan skjuts tillbaka in till stan där jag mötte upp en finsk och polsk tjej (också aupairer, varit här i snart 2 månader). De var iofs en timme sena, så jag var tvungen och vänta, det var dryygt! och det är inte så att jag kan springa runt där och kolla i massa affärer för då hittar jag inte tillbaka sen ^^
Men iaf, vi käkade glass och pratade lite, de var jättesnälla!

C kom nyss in och sa "i just wanna say goodnight to you" :) såå söt! kul att någon gillar en iaf.......

Imorgon jobbar jag 9-1 & 18-20! Kuljul

Kommentarer
Postat av: christine

haha sött!

2008-10-17 @ 13:01:36
URL: http://ehehehch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0