21.37

Den här dagen har varit rätt jobbig. Har haft en del problem med M, jädra unge. Så fort man pratar med henne så skriker hon alltid sitt svar tillbaka. Hon blev galen förut när jag hade gjort pannkakor till henne och jag hade inte delat dom tillräckligt. Vad är det för fel att bara fråga om jag kan skära igen?
Haha, vilka problem jag har.. Men lite jobbigt ibland när inget man gör duger och hon bara gapar och skriker. Aja, hon skärper väl till sig..

Jag pratade iaf med Kattis idag på skype, det var himla trevligt :D även mamma ringde förut idag, känns skönt att prata med folk hemma!

Imorgon börjar jag inte förrän 15, så jag funderar på att dra in till Morristown och shoppa eller något.. orkar inte bara sitta inne och inte göra något! får se om det blir så.

Massa jobb i helgen också... yey

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja, lagom åldrar, men tänk va de kommer fajtas :P



Slappt schema du har, mitt kommer också vara ganska slappt hoppas jag. Min "mamma" är också hemma.



Jag har dock inte blivit nervös än, men det kommer väl. haha.

2008-10-14 @ 09:58:51
URL: http://amoralavida.blogg.se/
Postat av: Zabina

Förstår hur du känner!

Mina kids testar mig..

2008-10-15 @ 00:37:53
Postat av: amanda

jag vet! det är sjukt dåligt faktiskt! ska nog fråga det imorgon. jag menar hon visste ju att kortet skulle vara 5X5 cm så det borde hon ju ha vetat.

förresten, när du hade bokat tid hos amabassaden, fick du hem fler papper då? de där visumhandlingarna tex, DS-157 och 158?

2008-10-15 @ 18:51:48
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: amanda

Sen så undrar jag en till sak, hur lång tid tog det för dig att få ditt personbevis?

2008-10-15 @ 22:04:49
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0