22.36

Hej!

Var ett tag sedan jag skrev något, har inte kännt för att skriva, eller helt enkelt för att det inte har hänt så mycket. Allt rullar på, har dock haft lite problem med min hostmom. Vi har pratat lite och hon har sagt att hon har förväntat sig mer av mig, jag var inte riktigt som hon trodde and so on.. Känns riktigt kul. Men vi får se hur veckan blir, jag gör mitt bästa, mer kan jag inte göra!

I helgen har jag gjort en del iaf! I fredags var jag på bio med Hanna och Sara (hon kom hit för någon vecka sedan). Det var trevligt! Vi såg "Body Of Lies", med Leo DiCaprio och Russell Crowe. Den var bra, lite svårt ibland att hänga med eftersom det var massa konstiga ord och inga undertexter ;P Man fick verkligen anstränga sig!

I lördags jobbade jag heeela dagen, men det var helt okej. Och idag hade vi sånt Au Pair möte, "Pumpkin Picking". Man kunde plocka en egen pumpa, åka "hayride" kolla på massa djur och så, haha, var ganska kul. Jag och Hanna grisade i oss massa brownies och kakor som dom sålde där, fan vad vi åt! Men det är så sjukt jävla gott. Men farligt! xD

Önska jag kunde lägga in några bilder, men min dator är STÖRD. Helt seriöst. Allt bara stannar när jag ska koppla in kameran, allt hänger sig! Helt mongo, vad händer??? Jag vet inte om det är något tillfälligt eller om den är bara helt CP. Det är väldigt störande i alla fall, får väl se om den skärper sig.

Imorgon blir det jobb mellan 13-22, så jag hinner inte göra så mycket annat.
Sen nästa helg ska jag till Stina i Boston, det ska bli så kul! :D can't wait!

Nu ska jag se film eller något, sen sova!

GODNATT

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, det är inte lätt det där med understreck alltså ;) jag addar dig när jag är framme i sthlm :)

2008-10-20 @ 08:26:53
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0