23.15

Har precis varit och svullat på Burger King med min thailändska vän, haha. Hon är så söt!

Nu är jag iaf i rematch. Har redan pratat med en ny familj, från New York, dom har tre söner. Kanske ska åka dit och träffa dom i helgen. Men vi får se hur det blir, kändes inte helt hundra med dom. Det här kommer bli sjukt svårt att välja, vill verkligen inte att det ska bli fel igen liksom. Hoppas jag hittar någon familj som känns bra, snart!


Kom hem från Boston igår! Har ju spenderat helgen hos Stina, vi har haft himla trevligt! På lördagen åkte vi in till Boston och shoppade. Ida var med också :) Jag hittade världens snyggaste väska. Typ. Måste ta en bild och visa!!!!! Efter det kunde jag inte köpa så mycket mer ;D Men det var värt det! Vi var och såg High School Musical 3 också (haha så nördigt, jag vet) men ändå, lite kul var den. Även att efter vissa låtar de sjunger i filmen började folk i biosalongen att skrika och applådera? Lite knasigt.
Skulle ha åkt hem vid halv 5 från Stina i söndags, men tydligen så måste man få typ någon stämpel på sin biljett annars får man ingen plats på bussen. Så alla fick ju gå före mig och då fick jag ingen plats, busschaffören bara "sorry, bye" så åkte han. Tack liksom! Hur ska man veta sånt???? (^^) Som tur var gick det en buss två timmar senare. Så jag var inte hemma förrän halv 1 igårnatt. Blö. Tur man började sent idag.

NY i helgen :::)


Kommentarer
Postat av: amanda

Förstår att det måste vara ganska jobbigt att vara i re-match. Man vill ju verkligen hitta en bra familj liksom. men det kommer nog gå bra ska du se :) Kul med Boston! :)

2008-10-28 @ 12:23:55
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: Zabina

och nästa helg förhoppningsvis ;-)

2008-10-29 @ 03:05:34
Postat av: amanda

har du hört från någon mer familj? Jodå, det går bra för mig. Idag ska jag fota mig för körkortet och därefter har jag bara projektet kvar. SKÖNT! Hoppas att du hittar en familj i krokarna av NYC så vi kan ses :)

2008-10-29 @ 11:03:07
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: emmy

lycka till carrrrro! :)

2008-10-30 @ 06:51:20
URL: http://emmyliedbergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0