20.20

Nu har jag det jag gör! ;) ännu mera uppgifter och grejer vi ska göra i skolan. Men det är skönt, man har något att göra på dagarna i alla fall! Såg att man kunde joina skolans gym också för typ $60 för 90 dagar tror jag. Det var ju inte fy skam! Med tanke på att andra gym är mycket dyrare. Var iväg och handla massa mat idag också, åkte iväg med hon jag bor med, fick med mig en del hem! För typ inga pengar alls! Med tanke på att jag bott i norge alldeles för länge, så är det nästan rena drömmen att handla här! Vi var på "Sprouts" som är en affär med bara organisk mat, otroligt att det var så billigt ändå. Den affären gillade jag :D Nu ska jag sätta igång med matten, så jag klarar av testet imorgon, här kommer det några "webcam" bilder som jag tog nyss, haha, dom får duga eftersom mitt minneskort till den andra kameran inte vill funka!


Mitt underbart fina rum med min underbart sköna säng ;)
Om man nu kan kalla det säng!


Mitt lilla skrivbord! Här sitter jag nästan 24/7


Min bok jag fick av Linnéa fick följa med också ;) Så fin!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad nice, bilder! Du borde uppdatera din bilddagbok igen också... ;)



Hoppas det går bra med allt!



Puss og klem! ;P

2011-04-13 @ 17:12:52
URL: http://wickedandrogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0