21.09

Hann inte med allt jag hade tänkt göra idag, men fick lämnat in alla papper som jag skulle iaf. Gick senare mot the bookstore för att köpa en mattebok, men kön dit var ju flera kilometer lång så jag fick inte tid till det, men drar nog in till skolan lite tidigare imorgon och försöker igen.

Hade "READ" lektion idag också, är en lektion såklart på engelska, mer inriktat på läsning. Vi ska läsa olika böcker och diskutera dom osv. Verkar ganska kul faktiskt, läraren verkar väldigt bra så det känns skönt!

Har signerat kontrakt för rummet nu också, men sover min sista natt på hotellet, eftersom jag ändå har betalat tills imorgon. Kommer nästan bli konstigt att inte bo på hotell längre haha. Ändå bott här nu i 8 nätter. Men skönt med eget rum och tillgång till kök och allt sånt, har inte ätit riktig mat sen jag kom hit så det är väl dags för det nu!

Lite mer "Skilda Världar" nu kanske, det är riktigt spännande nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0