Fredag

Tiden står liksom stilla.. Det händer inte så mycket när man inte är i skolan.. Har ju ledigt idag (fredag). Har iofs fått fixat lite i mitt rum osv, men annars är det så...tyst..tråkigt........ Men det blir väl ändring på det.. snart, I hope.

Har betalat mina kurser nu iaf, det gick och lösa tillslut. Det var bara att betala med mitt bankkort på skolan, smidigt! Närmare 17.000 kr kostade det, bara så där! Gäller och ta det här seriöst nu haha. Hade min första filmkurs igår också. Shit, visste inte att kunde vara så svårt. Man tror man kan engelska ganska bra, men närå, det är många ord jag inte fattar nåt av. Eller jag måste iaf hänga riktigt om jag ska fatta något. Men det är samtidigt sjukt intressant, så det kanske går bättre så småningom. Hoppas på det!

Nu ska jag fortsätta med.. ja ingenting?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hellu!



ur går det med att ta bilder då? Vill ju se hur du har det! Jag requestar lite bilder, snarast! ;)

2011-04-10 @ 13:05:20
URL: http://wickedandrogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0